Mitt hjärta är äntligen hemma

Datum: 2009-12-28 Tid: 15:18:45


Åkte till Uppsala i eftermiddag, till köpcentrumet Gränby. De har som alla andra gallerior "basutbud" av affärer, som tex. MQ, JC, Gina, H&M mm. Jag shoppade ingenting, men pappa där emot köpte massor av julklappar, de flesta var till mamma. Tog en tur in på Ikea där det var så lugnt, knappt några människor alls, så borde det alltid vara. Tanken var att vi skulle hinna med en fika hemma hos Sonny och hans familj men det fick vi hoppa för att hinna till arland i tid och hämta Magnus.

Det var lite pirrgigt attstå där inne i ankomsthallen och vänta på Magnus. Vi har ju varit ifrån varandra nu i över 3 veckor. Åh det var sååå underbart och skön känsla att äntligen få krama och pussas med honom, som jag har längtat. Nu ska jag ha honom för mig själv i flera veckor =)

Kom hem till Sthlm kl 23.30 och då blev det en varsin skinksmörgås och sedan bums i säng. Magnus hade haft en lång och jobbig dag med tenta och flygresa. Men nu är han hemma och kanske kan slappna av och njuta lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback