JULDAGEN

Datum: 2009-12-30 Tid: 23:13:08

Tog sovmorgon i morse....och började sedan dagen med en morgonpromenad i kylan. Men efter allt frosseri igår så var det ganska välbehövligt kan jag säga.

Eftermiddagen och kvällen tillbringade vi hemma hos farbror Niklas och hans familj. Det blev en hel del bus med tjejerna som vanligt, de visade alla julklappar som tomten hade kommit med ;) Blev bjudna på middag, hasselbackspotatis, stek och en god sås och till efterrätt hade jag och Magnus med oss fruktsallad och vaniljglass. Åh vad gott det var, det kändes väldigt fräscht och nyttigt.

Vid 20.00 tiden så hade Niklas värmt upp badtunnan till lagom 37 grader, så vi tog med oss god dryck och kröp ner i badtunnan och gottade oss. Så mysigt att sitta där ute i mörkret, när det är ca 20 minus och snön viner över oss och det är varmt och gott åt kroppen. Vi badade väl i ca 2 tim, tiden rann i väg....hade verkligen jätte trevligt och mysigt. Hoppas på att få göra om det snart igen!
När jag och Magnus köper hus eller bygger hus någon gång i framtiden så är det ett måste att ha en badtunna =)

Det är lika kallt som det ser ut.....brrrr!



Jag & tjejerna myser i badtunnan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback