Ett lyckat möte

Datum: 2009-12-11 Tid: 19:48:57

Efter att ha somnat klockan 04.15 i natt så tänkte jag att då kommer jag att sova länge, länge. Men så blev det inte, utan strax innan kl 10.00 så slog jag upp ögonen och kunde inte somna om. Bra var väl i för sig det, annars kanske jag inte kommer att kunna sova ikväll.
Men pappa där emot han sov till 12.00, skönt för honom.

Klockan 14.00 var det dags för möte med "Beyond" och Luke, det tog ca 1tim och 15 min och vi hann gå igenom det mesta och bestämde oss för att samarbeta. Känns jättebra och roligt, så nu är det en kurs som saknas och det är på mån den 14/12. Och då ska jag ha min kära pappa som modell! Då ska han få ett blendande vitt leende. ;) Och vem vill inte ha det?
Hata Brilliant, Älska Beyond!

Efter mötet så åkte pappa hem till Bollnäs och till mamma. Hoppas hon blev glad för allt jul krimskrams som vi hade köpt till henne, så hon kan pynta och fixa hemma till jul.

Det blev en lugn kväll för mig, låg mest i sängen och kollade på serier eller satt framför datorn och fixade med allt som ska göras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback