En mysig hemmakväll

Datum: 2009-12-20 Tid: 12:16:40
Jag var inte utanför dörren en ändå gång i lördags, hur skönt som helst. Jag bara tog det lugnt och gottade mig i soffan. Käkade ett litet minijulbord tillsammans med mor och far, usch vad jag inte är förtjust i det. Äter några köttbullar, ägghalvor och julskinka. Men ändå älskar jag julen, stämingen och allt julmys med familjen.
Tittade på Robinson, det går tyvärr inte så bra för mitt favoritlag, igår röstades min vinnarfavorit Sofia hem och då har de bara tre deltagare kvar i det laget, hur ska det gå? Sammanslagning snart kanske?
Sedan tittade vi på filmen "Stardust", den är ju så bra. Älskar fantasyfilmer.....



Till det så drack vi glögg och åt lussebullar och pepparkakor. Vi provade en ny glögg igår, "Tindra" äppelglögg med smak av vanilj och kanel, men usch och fy vad äcklig den var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback