En lång väntan

Datum: 2009-12-22 Tid: 11:25:16
Sov till 09.00 i morse och när jag jag fick höra att det var 20 minus ute igen så ville jag verkligen inte kliva upp. Låg kvar en stund och tittade på nyhetsmorgon och sedan blev det frulle (havregrymsgröt, juice och knäckebröd med julskinka).
Sitter nu här framför datorn och fördriver tiden, bränner lite skivor, mailar på annonser (behöver en tandläkarstol), mm. Vill att tiden ska rinna i väg så att det är dags för mig att pappa att åka till Uppsala. Vi ska till ett köpcentrum som jag aldrig har varit till....I like! Hoppas att de har en massa bra butiker så jag kan shoppa massor.....

Och det bästa av allt idag är att Magnus kommer hem, min älskling. Som jag har längtat.....det är nu över 3 veckor sedan som vi sågs. Och jag vill inget hellre än att krama och pussa på honom, myspys! Är lite nervös för honom just nu, för om ca 1.5 tim så ska han ha sin sista tenta. Jag hoppas verkligen att han klarar den, så mycket som han har pluggat och slitet inför den. Lycka till baby!

Nu väntar duschen för mig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback