2:a Advent

Datum: 2009-12-06 Tid: 15:27:51

 

Idag är det söndag den 6 december och det är andra advent.

Började dagen med risgrynsgröt till frukost tillsammans med mor och far, självklart så tände vi det andra ljuset i adventstaken.

Jag älskar verkligen julen, allt julpynt, julljus, julmusik.....det är så varmt och mysigt i alla hem.
Har suttit framför datorn idag och bränt en massa julskivor till mamma, bla E.m.d´s julskiva, Carolas julfavoriter, Peter Jöback, Il divo med många många flera. Så nu är det jul här i vårt hus! Har pyntat ute i trädgården, hjälpt mamma att stryka dukar, mm.

Nu är det dags för middag och sen åker jag och pappa hem till mig i Sthlm. Den här gången får mamma stanna hemma och det är min tur att åka med till Tyskland imorgon måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback