I´m in love with my new shoes......

Datum: 2009-08-03 Tid: 21:44:12
Ja det var det där med morgonrutiner....gick inte så bra idag heller tyvärr. Sov till 10.00, det verkar ha blivit min nya "kliva upp tid"....usch det här går ju inte längre. Lät Magnus ligga kvar och sova eftersom han ska vända lite på dygnen nu, han var ju uppe till 04.00 i natt så det ska bli intressant och se när han vaknar =)

Jag käkade frulle och gjorde mig i ordning för gymet, men när jag kom dit så öppnade de inte för än kl 14.00 på måndagar nu på sommaren...så typiskt, jag som var så laddad. Så i stället blev det 1 tim promenad med en ryggsäck på ryggen, så får det bli gymet imorgon när de öppnar 07.30.

Magnus vaknade kl 14.00 =) hihi...Då käkade jag lunch och han frulle =) Sedan tog vi en sväng till Zetas trädgårdscafé, det är ju så mysigt och lummigt där. Sitta där bland alla växter, blommor och träd och mysa med lite gott fika.




En god smörgås med rostbiff, curryröra och sallad, sedan delade vi på en mumsig nybakad ananaspaj med jordgubbar.

 

Jag älskar jordgubbar...Mmmm...något bland det bästa på sommaren.

 

Magnus med sin första morgonkaffe kl 15.00 ;)



Mysiga Zeta´s

  


Magnus luktar på de vackra liljorna...synd att blomsäsongen snart är över.



Zeta´s trädgårdscafé



Åkte sedan vidare till H&M vid Kungens Kurva, jag behövde lite baslinnen/t-shirts att träna i, och ha under vanliga kläder, samt nya leggins.
Passade också på att gå in på Din Sko, har nämligen sett en sko som jag letat inne i stan men den har tyvärr varit slut. Men här fanns den, mitt framför ögonen stog de och ropade på mig.
Kunde därför inte motstå frestelsen, så jag slog till.
Som sagt man kan aldrig få för många skor.
Synd att jag har så dåligt med förvaring för alla mina skor hemma, men Magnus har lovat mig att jag ska få en hel garderob/rum att förvara alla mina skor, ha dem snyggt uppställda på hyllor så att man kan se dem.

Ankle boot

499:-

Där efter åkte vi till Ica Kvantum och handlade lite innan vi åkte hem och softade lite.
Kl 19.00 så åkte Magnus till jobbet.....
Själv så bänkade jag mig framför tv´n kl 20.00 då det var Lotta på Liseberg på tv4.
Det var riktigt bra ikväll förrutom den tråkiga bingon de kör.
Diggiloo gänget var där och sjöng bla en hel del schlager från årets "Melodifestival".
Bla Sara Löfgren, Ola, Mojje, Jessica Andersson och Brolle var där.



Och nu sitter jag här framför datorn och skriver om dagen samtidigt som jag tittar på Beck - Pojken i glaskulan.



Ska snart krypa ner i sängen och läsa lite innan jag ska försöka mig på att sova, somna utan Magnus breved mig...Kan bli svårt, det var länge sen jag sov ensam nu.

Just det fick some good news idag....
Magnus fick ledigt på söndag så nu kan vi ha en minisemester i Skövde from tor till tis, istället för att åka hem igen redan på sön. Skönt att slippa stressa när man ändå är där, hinna träffa alla och göra allt vi vill.
Jag är sååå glad!

Kommentarer
Postat av: helena

mycker snygga skor!! bra köp gums =)

2009-08-05 | 22:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback