En dag på sjön.......

Datum: 2009-08-12 Tid: 13:30:36
I stället för att åka till Smögen idag så valde vi att åka ut och segla med Magnus mamma och pappa.
De har sin båt i Sjötorp, så dit bar det i väg i morse.
Sjötorp


  
  

Jag redo för lite stek på båten...bättre på brännan ;)



Magnus badade flera gånger....så söt! Hahaha....
Höll i sig i badbryggan medans vi åkte....

  

Jag & min älskling



Jag låg mest framme på båten hela resan och solade, allt för att bli så brun som möjligt.



La till vid en brygga på Brommö



Grillade lite lax som vi åt tillsammans med potatissallad, ishavsröra, grönsallad mm
Satt på båten och avnjöt den lunchen.
Kom tillbaka till Sjötorp runt kl 21.00 efter att ha legat och solat och gottat oss hela dagen.


Kommentarer
Postat av: helena

fin bilder..! ser ut som att ni hade en mysig dag! snygg klänning du har på dig! ny??

2009-08-12 | 22:35:21
URL: http://flowernena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback