Träning + Solning avklarat

Datum: 2009-08-26 Tid: 17:03:32
Väckte kl 07.50 utav Magnus, då messade han att det var dags att kliva upp. Trött som jag var, hade svårt att somna igår så somnade jag om och vaknade 08.40 men då klev jag upp. Käkade frulle framför datorn, skrev ner en lista på alla saker jag ska göra idag.


1.Träna
2. Sola
3. Beställa nyckel till cykelförrådet
4. Skriva en lista på alla mina sminkjobb under åren
5. Beställa och designa nya visitkort
6. Packa upp allt från Bollnäsresan
7. Laga middag

Klockan 10.45 så befann jag mig på gymmet, körde samma styrkepass som alltid, idag gick det riktigt bra, magövningarna kändes super.
Gick både dit och hem i ösregnet, men det var rikigt skönt efter att ha kört så svetten rann...svalka sig lite.
Stannade till på det nya Drop in solariumet och solade i 20 min, får ångest när jag ser hur blek jag börjar bli, sommarbrännan rinner bort.



När jag kom hem så blev det lunch och sen satte jag mig framför datorn och här sitter jag fortfarande, har gjort allt fram till nr 6 så nu ska jag ta tag i att packa upp allting, städa undan och göra fint hemma tills min älskling kommer hem så han blir nöjd och glad. =)

Jag undrar vad man ska hitta på ikväll?
Det regnar ju ute så det kan ju vara mysigt att tända en massa ljus och krypa ner under täcket och kolla en bra film kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback