Söndagsångest......

Datum: 2009-08-30 Tid: 16:55:15

Söndagsångest.....Nu har man varit bortskämd i 3 hela månader, fått tillbringat all ledig tid tillsammans med my love. Och idag var det dags, dags för min älskling att åka upp till helvetet igen. Nu börjar allvaret igen för Magnus, dags att börja plugga, skriva och se till att klara sin examen i januari.

Ville inte vakna upp i morse och veta att idag ska han åka, men kl 09.00 slog vi upp ögonen och då var det 5 tim kvar tills han lyfter från arlanda för att sedan landa i helvetet Luleå efter 3 mån sommarlov med mig.
Vi har haft en underbar sommar...önskade bara att det var sommar igen, att Magnus hade sommarlov igen nu i 3 mån....men man kan ju alltid drömma.

Efter att ha sagt hej då till min älskling på arlanda så bara rann tårarna, ville inte släppa taget om honom, ville inte att han skulle åka, vill inte vara ensam.

Nu sitter jag här hemma i lägenheten med lill Snuttan och tycker synd om mig själv, att livet känns surt och orättvist ibland. Men det är bara att bita ihop, vi kommer att ses snart igen, förhoppningsvis redan till helgen.
Försöka att ha fullt upp hela veckan med jobb och träning så jag får annat att tänka på....men mina tankar kommer ändå vara på Magnus. Saknar honom sååååå redan!

Älskar dig Magnus!


Kommentarer
Postat av: Magnus

Älskling, jag är snart hemma! Hoppas du får en bra dag på jobbet. Puss puss puss

2009-08-31 | 07:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback