Home Sweet Home

Datum: 2009-08-13 Tid: 14:31:18
Idag ska vi åka hem till Sthlm igen...känns både skönt och tråkigt. Våran lilla Snuttan är hemma och väntar på oss efter att ha varit på sommarpensionat uppe i Bollnäs hela sommaren. Ska bli mysigt att äntligen få hem henne, mysa och gosa lite. Alltid ha sällskap, slippa känna sig ensam när Magnus jobbar natt osv.
Tog riktigt sovmorgon idag och det var vi värda tycker jag...vi sov ända till 11.00 =) Gött!

Kl 14.00 så tog vi en sväng till inredningsbutiken "Chilli" och köpte ett sett till med bestick, så nu har vi 8 st av alla delar.
Åkte in på Kvantum för handla lite mat och då gjorde jag några fynd, de reade nämligen ut de underbara body buttern från "Body America", alla produkter kostade 50:-/st, helt otroligt, de brukar ligga på mellan 120-200:-/st.....Gissa om jag köpte på mig massor =) Så nu har jag på lager ett bra tag framöver. De luktar så otroligt gott....mums!


Till middag så grillade vi hemmagjorda hamburgare som vi såg till att det var klara tills Magnus päron kom hem. Så det fick bli sista middagen tillsammans med dem på ett tag nu.....=(
Till efterrätt blev det lite Sia`s "Pistacia" glass....så gott!


Kom i väg strax efter kl 18.00.....stannade till på "Rattugglan" och köpte lite snarr....de hade nämligen en godisbutik där med ca 600 sorters godis...helt sjukt mycket. Jag hann tyvärr bara gå igenom hälften innan Magnus bråkade på mig, nu räcker det...nu åker vi =) Men det blev en liten påse med färdmedel under resan.

När vi kom så kröp vi båda ner i sängen, Magnus spelade tv-spel och jag läste ut min bok.
Jag somnade runt kl 01.00 och Magnus höll sig vaken till 03.00, han ska ju jobba natt imorgon så det är dags att vända på dygnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback