Hemmafrusysslor

Datum: 2009-08-01 Tid: 21:35:19
Idag var det dags för Magnus att börja jobba igen efter 2 veckors semester....stackarn....tycker synd om honom.
Min morgon började med en lång och skön morgonpromenad på 1h 40 min, välbehövligt och skönt. Men det fick mina fötter (skavsår) och rygg lida för sen, att man har legat på latsidan.
Sedan var det dags för tvättstiga.....inte så roligt, men det måste göras, tvätta upp allt efter resan. Passade även på att städa undan och fixa lite här hemma. När tvätten var klar så ställde jag mig vid spisen och lagade köttfärssås på 2-3 kg köttfärs...duktig hemmafru! ;)
Klockan 20.30 kom Magnus hem och då klev jag precis ur duschen......kröp ner i sängen och bara tog det lugnt. Båda trötta efter dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback