Gymträning avklarad

Datum: 2009-08-13 Tid: 15:04:29
Usch vilken hemsk natt, har inte kunnat sova alls, vet inte hur många gånger jag har vaknat. Legat och vridit och vändt på mig. Har sovit så oroligt, varför blir det alltid så de första nätterna utan Magnus, när han ska jobba natt. Hatar de nätterna!
Och idag är också en sån dag/natt =(

När Magnus kom hem vid 09.00 så skulle jag egentligen kliva upp men jag var så trött så att jag var yr så jag sov 2 tim till tillsammans med honom. Och gissa om jag sov bra? Om jag gjorde....så gott, och vips hade 2 tim gått.
Klev upp och käkade frulle för att sedan bege mig i väg till gymet och köra ett pass, körde nog lite för hårt med tanke på min dåliga sömn....var tvungen att sätta mig ner en stund för att jag blev lite lätt illamående och svimfärdig/yr.
Kändes i allafall rikigt bra efteråt, det gick rikigt bra att träna. Undrar vad jag ska köra imorgon? Löpträning? Simning? el powerwalk?



Nu ska jag ställa mig och diska och sedan plocka upp allt vi köpte på Ullared =)
Städa och fixa lite här hemma så jag slipper det i helgen när vi båda är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback