En dag på Ullared

Datum: 2009-08-12 Tid: 12:45:27

Vilken natt...känns som om jag inte sovit alls. När kl ringde 07.00 så hade jag nyss somnat kändes det som...men det var bara att kliva upp. Ullared väntar ju....massor av shopping!
Strax efter 08.00 kom vi iväg, Rigmor Magnus mamma körde dit och jag satt bak och sminkade mig. Hann inte det i morse =) var för trött också....
Ca 2.5 tim senare så rullar vi in i Ullared och på Gekås.................


  

Strosade omkring där inne och i alla andra butiker runt omkring i ca 5 tim och åkte hem några lappar fattigare.
Det blev en hel del handdukar/badlakan som alltid, köpte lite till min mor och far också, en massa strumpor, boxer till Magnus, kuddöverdrag, gardiner till hösten, lampskärm, pocketböcker, toallethållare, sällskapspelet "Alias" och en massa andra grejjer. Käkade även lunch på området, men det var bland det äckligaste jag har ätit, vi käkade thai...usch, fy och blä vad äckligt....aldrig mer.

Magnus funderade på om han skulle köpa sig en cykelhjälm, han hittade den här:

 

Den här passade oss bra också ;)



På vägen hem igen så stannade vi till på "Lager 157" och köpte lite kläder, jag fick med mig bla en svart långklänning som jag letat så efter. Nu är den min! Magnus hittade också lite smått och gott.

När vi kom hem till Skövde igen så lagade jag & Magnus middag till svärpäronen, vi bjöd på Club Sandwich (ett mattips från våran vänner Patrik & Line), grillad kycklingfilé på ciabattabröd med sallad och en massa annat smaskigt! Mums!



Bilder kommer på lite av shoppingen senare....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback