BioPremiär "Sommaren med Göran"........

Datum: 2009-08-01 Tid: 23:26:00
Idag är det biopremiär på den svenska filmen "Sommaren med Göran" med Peter Magnusson och David Hellenius och jag och Helena har fått tag i biljetter =) Klockan 18.30 ska vi på den inne på SF Sergel....det ska bli så roligt!

Idag sov vi ända till 10.00, kanske inte så konstigt heller eftersom vi var uppe sent och kollade film i natt. Men jag ska inte klaga, det var skönt att sova ut.
Helena och jag tyckte att vi såg lite bleka ut idag så det fick bli 16 min till i solariumet idag, allt för att se lite sommarfrisk ut. Tog det väldigt lugnt hela dagen, tog bra tid på oss när vi gjorde oss i ordning för middag och biopremiären.

Knäppte lite kort på Helena när vi satt på tåget, hon tog ut sin tofs för en liten stund så då får man ju passa på =)
Hon är ju så fin när hon har utsläppt hår och ingen stran knut mitt på huvudet =)
Så här skulle hon se ut jämt...så vacker!
Snygg rouge har hon också....=) det har hon fixat med sitt nya solpuder och sin nya rougeteknik som jag har lärt henne ;)

  

Funderade på tåget vart vi skulle gå och käka ikväll.....enformiga som vi är så slog vi till ännu en gång på Jensens Böfhouse =) haha....snacka om stammisar!
Jag behöver säkert inte skriva vad vi käkade??? Ingen trerätters idag, utan idag blev det bara vitlöksbröd tillsammans med cesarsallad.



Åh den är ju så mycket bättre här än på Sveavägen....

 

Sedan blev det bio "Sommaren med Göran".



Om Sommaren med Göran - En midsommarnattskomedi :

Eventarrangören Göran raggar tjejer i smyckesbutiker och midsommarfester. Men kan han hitta kärleken?

Så tyckte jag:
Mycket roligare och bättre än vad jag hade förväntat mig, en modern version av "Sällskapsresan". Vi skrattade verkligen oss igenom filmen från början till slut. Peter Magnusson är ju bara sååå bra, jag dör!
Den här filmen måste alla se, den är rikigt bra. Många pinsamma och sköna stunder bjuder den på....och galet mycket skratt. Har ont i käkarna efteråt.....hihihih!

Efter filmen så tog vi en promenad in till Gamla Stan, skönt att röra på sig efter ett biobesök.

 
 

Oj då det blåste lite.....



En till.....Me and my BFF



The blonde diva.....



Helena är supernöjd....hon hittade nämligen en väskaffär, väskfetish ja visst!



Jag kunde bara inte låta bli, jag tycker nämligen att denna skylt är så otroligt rolig. Hur kan man döpa en butik till detta?
Namnet skulle passa så mycket bättre på en annan typ av butik =) haha...ni förstår nog alla vad jag tänker på =)



En butik som har galet många nallar...bla Bukowski nallar som jag samlade på när jag var liten.



Det blev ett stopp på "Ben & Jerrys" glasscafé innan vi åkte hem.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback