Lördag kväll....sminkjobb....

Datum: 2009-04-04 Tid: 23:52:32


Min kväll.....Var till Midsommarkransen för att göra en testsminkning på en tjej som heter Sandra och ska gifta sig i maj.
Hon var verkligen "den typiska svenska tjejen" fast hon var hälften jugge, när det gäller smink, till både vardag och fest hade hon lite mascara, brun eyeliner och försvarets på läpparna....so boring! Tänkte att jag skulle piffa till henne lite extra till hennes bröllopsdag, men det gick inte. Hon ville ha en make up i jordtoner, beigt och brunt...som en annan typ hatar, naturligt vad är det för nått??? ;) Närå...jag gjorde som hon ville, allt gick i jordtoner, matt och beigt, så blev hon nöjd, det är ju ändå hennes dag. För mig så kändes det bara väldigt matt och beigt, ögon/rouge/läppar...allt i samma ton. Men, men bara hon är nöjd så är jag nöjd. Får ju betalt för det så =)



Resten av kvällen tillbringade jag hemma, lagade lite mat, tittade på tv "Robinson".....


Erika Killén. Foto: TV4

Erika Killén 28 år var den fjärde deltagaren att lämna kvällens Robinson. Hon hade bett sina lagkamrater att rösta på henne, hon ville hem till sin dotter plus att hon mådde väldigt dåligt psykiskt.

Pratade nyss med min älskling som var toktrött, höll på att slockna i telefonen...Trevlig han Magnus....;)
Nu är det 5 dagar kvar tills vi får ses igen, vi ska fira påsk tillsammans, längtar så....hoppas att dagarna rinner iväg...
Miss you baby.....

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova lite, hoppas att det e lika fint väder imorgon som det varit idag, så att jag kan vara ute och gå i timmar.....med i.poden på hög volym.
Klockan 10.00 i morse visade min termometer 25 plus grader och förbi sprang en snubbe i shorts och t-shirt. Är våren här för att stanna eller?

Kommentarer
Postat av: Annette

Om jag ska gifta mig någon gång ska du få sminka mig, så jag ser ut som en regnbåge typ :)

Kul med färg ju!

2009-04-06 | 17:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback