Spinning och solarium

Datum: 2009-04-22 Tid: 16:32:08
Jag kan inte förstå vad det är för fel på mitt huvud, efter migränen jag hade i lördags så har jag haft spänningshuvudvärk varje dag. Känner mig spänd i hela huvudet och ner som ett band över ögon och näsa, asjobbigt att inte känna sig riktigt hundra.
Mådde bra när jag var och tränade spinning idag vid lunchtid, men nu är det illa igen, funderar på om jag ska ta en tablett och sedan krypa ner i ett varmt bad, försöka slappna av lite.



Efter spinningen så gick jag och provade ett nytt "Drop In solarie" som ligger ca 3 min från gymet, "Apollo Sol" heter det. Ligger på Långholmsgatan 26. Riktigt bra var det, 24 min för 40:-, fräscht och rent var det där, och det fanns massor av solaium, även dubbla om man vill gå två och sola i samma rum, samt ståsolarium. Kommer att fortsätta att gå dit istället för det i Midsommarkransen i fortsättningen tror jag.



Professional


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback