Min dag: shopping och spinning

Datum: 2009-04-23 Tid: 09:55:52


Ännu en dag ledig, och vad gör man när man är ledig och inte har något jobb fö tillfället? Jo man åker in till stan och shoppar, för att bli lite glad och känna sig lite "extra" lycklig en stund. Jag har tänkt att shoppa jätte mycket, komma hem med en massa snygga påsar med snyggt innehåll.




Skönt att jag har några timmars jobb inbokad nästa vecka, ska jobba på Tidningen "Chef" på måndag och på tisdag har jag en test make up på en brud som ska gifta sig nästa helg.
Förstår inte vad som har hänt, det går verkligen i vågar i mitt jobb. Ibland har man fullt upp och ibland har jag som jag har det nu, ingenting att göra.

Då är det ju tur att det finns annat jag tycker om att göra, träna och shoppa. Det är väl med det jag brukar ägna mina lediga dagar med. Inte fy skam det heller, men jag tjänar ju hellre pengar än att bara bränna alla mina pengar, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback