Jenna Jameson utan silikonbröst....Vad hände?

Datum: 2009-04-21 Tid: 00:44:51
Jenna Jameson har gått från blond, storbystad porrstjärna till att bli mamma med brunt hår och på köpet har hon plockat ut sina silikonbröst.

Varför nu detta, bara för att man får barn och blir mamma behöver man väl inte sunka till sig?

Då ? och nu Jenna Jameson har gått från storbystad blondin t

Jag kan ju säga att jag gillade henne mer som storbystad blondin ;)
Tror att min pojkvän Magnus håller med, eller? ;)

Jag ska verkligen tänka på detta den dagen då det är dags för mig att ev bli mamma.
Marre min frisörkompis han sa i lördags: Linda du kommer alltid att se ut så här, blond och fixad även när du har passerat 40 sträcket, det är sån du är. Det går inte att ändra på....=)

Glammig i lyxförpackning, live my life in plastic, it´s fantastic!!!
Vi får väl se...det får framtiden utvisa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback