En måndag full av träning

Datum: 2009-04-07 Tid: 21:04:28
Åh så skönt att vakna när man tittar ut genom fönstret och ser att det är klarblå himmel och solen skiner. Vilken energi man får, som lyckopiller. På med träningskläderna och ut på powerwalk i det vackra vädret. Klädde på mig tok för mycket, så jag fick ta av mig jackan =) 1.5 timme lång blev promenaden....skönt! Då är det vår! Passade på att sola lite i solariumet på vägen hem, de hade bytt rör och det var kanske inte det bästa tyvärr. Aj,aj, aj vad jag brände min stackars rygg och rumpa....illröd blev jag, shit vad det svider. Och jag som ska och få massage idag......Hmmmm.
På vägen hem så stannade jag och tog ett foto utav några vårtecken =) Tussilago....åh så vackra!
Var tvungen att messa denna bild till Magnus, my baby som sitter uppe i kalla norrland med 1 m snö och har ångest, stackarn. Så att han också kan få njuta lite av den vackra våren vi har här i Sthlm nu.


vartecken

Hem och käka lite lunch, pasta med tonfiskröra. Sen tog jag t-banan till Hornstull och så var det dags igen för ett besök hos naprapaten. Idag blev det akupunktur i både rygg och i foten, har tydligen fått hälseninflammation (skitskor).
Sen blev det lite knak och brak, så gott....känner som en ny människa varje gång, som om något lossnar =)
Och sist det där riktigt plågsamma, när hon trycker på vissa punkter vid skuldebladen och nere vid ländryggen/höfterna så att jag blir spyfärdig, riktigt illamående....inte skönt, men tydligen bra mot muskelknutar.
Nästa gång är ons om en vecka.....




Efter det så var det dags för dagens spinningpass, och det var en utav mina favorit instruktörer.
Grym musik.....



Efter passet kom pappa och hämtade mig så åkte vi till Kvantum och handlade mitt kylskåp fullt =)
Till middag lagade världens bästa pappa en mycket god lasagne, gott med husmanskost. Det är man inte bortskämd med....så det är alltid lite lyxigt att ha mamma el pappa här som lagar mat åt en. =)

Kvällen tillbringade vi i soffan och tittade på "Halv åtta hos mig", "C.S.I" och "Ballar av stål".
I kvällens avsnitt av C.S.I tog Grissom farväl och det var Laurence Fishburne som tog över.

   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback