Daniel Karlsson Musikvideoinspelning

Datum: 2008-09-23 Tid: 13:03:44

Onsdag den 17/9 var det dags för musikvideoinspelning igen, den här gången var det Daniel karlsson från förra årets Idol, tillsammans med Amanda jensen...
Var på plats klockan 08.00, på Cosmos studio i Skärmabrink, Stockholm...som vanligt så får man alltid vänta på rigg, allt ljusfix, kamera, osv...Så jag tror att klockan var runt 09.00 när jag satte igång att sminka Daniel, vilken trevlig kille, rolig o sprallig...
Det var en ganska stressig dag för mig, mycket att göra, det skulle vara transor med skägg, clownet Det från filmen Det, en liten flicka, 2 vampyrer, en äldre gubbe, reaggesnubbe, fotbollsspelar, osv...och ingen ass hade jag med mig...men, men allt rullade på och gick bra, tyvärr hann jag knappt gå på toaletten el vila en stund...fick göra det på lunchen o middagen....
Helt otroligt, vi var klara redan kl 23.00, det har ju aldrig hänt förr under en musikvideoinspelning, så det blev 15tim istället för 24 tim....så jag var hemma innan klockan tolv, så skönt....

Här är några roliga bilder från inspelningen.....

                
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback