Torsdag 10/11 -08 Hem till Sthlm igen......

Datum: 2008-11-20 Tid: 19:03:58

Åh så skönt, idag sov jag ända till kl 10.00 =) det var länge sen, så det var nog välbehövligt =) haha.....
Klev upp och duschade och käkade en snabb frulle innan jag packade resväskan, ska ju nämligen åka tåg hem till Sthlm idag. My honey kommer ju......=)
Fösökte att packa lite och lätt, för jag är ju en sååå dålig packerska =) alltid för mycket. Nu ska jag ju resa själv, får ju inte heller bära för tungt efter operationen.
Hade velat haft en snygg resväska, det är något jag måste köpa mig snart, el kanske önska mig i julklapp =) Min senaste resväska kissade ju min lille misse i, fy dig Snuttan =( Så nu har jag fått lånat mammas,  likadan som den här fast beige.....inte så roligt...skulle hellre ha el kanske de här hihihi...Tyvärr så är det ju både dyrt och tråkigt att köpa sånt här, bättre att få =)

Mamma bjöd mig på lunch på Lilla K på Mobackens innan jag skulle åka, jag åt en krämig kantarellsoppa med bröd och mamma tog en smörgås och kaffe....Mysigt ställe de har öppnat här i Bollnäs, välbehövligt kan jag säga.
   Riktigt höst/vinter lunch, varmt och gott =)


 Satt i en kupé tillsammans med en tjej som bara låg och sov, så skönt, lugnt och tyst hela resan, tänk om det alltid kunde vara så när man skulle resa......

Klockan 14.06 var det avgång för mitt tåg, pappa körde ner mig till stationen, köpte nya Cosmopolitan, ha något att läsa under resan, som tar ca 2.5tim.  Läste lite artiklar, bra med julklappstips, det börjar ju närma sig nu, börja tänka ut vad man ska köpa till alla, tur att man inte har så många att köpa till. Till mamma & pappa, Magnus, något till mina närmaste vänner och något litet till mormor o hennes man som brukar fira jul tillsammans med oss. Och till kussinerna, brukar mamma o pappa fixa =)
Läste också ut min bok "En shopoholic säger ja", allt läste sig för Rebecka, hon fick sin man, och hon fick sina bröllop, blev ganska nervös där ett tag, tänk vad hon ställde till det, planerade två  helt olika bröllop fast med samma man och hon han medverka på dem båda, så hon fick sitt hemma i trädgården bröllop oh sit pampiga och lyxiga på hotell Plaza i New York =) Mycket rolig och bra bok, som jag varmt kan rekommendera =)

Jaha nu sitter jag här hemma i min lägenhet igen, väntar på att klockan så ska bli 20.00 så jag kan åka till arlanda och hämta min baby =) som landar kl 20.45 med Luleåflyget. Det är ju ca 1tim kvar tills dess nu så då hinner jag byta sängkläder, ta en dusch och snygga till mig lite och hinner även att se "Halv åtta hos mig" =) Får hoppas att det inte är så mycket trafik och inte så halt ute på vägerna när jag kommer körandes i den röda faran =) hihi...Saknar min Bmw, undrar när jag ska köpa en ny bil? Till sommaren kanske? El ska kanske vänta tills Magnus har flyttat ner och börjat jobba? Hmmm tåls att tänka på...skulle villa ha en ny Bmw, en vit, de e ju så snygga. Men Magnus vill ha kombi säger han, för mig känns det lite Svensson, familjebil, i för sig så är det ju bra om man ska handla mycket, shoppa möbler osv =) Vi får väl se vad vi kommer överens om....Åh en vit BMW cupé, det vore något det, en svart går också bra =)
Nog om det, nu ska jag duscha........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback