Tisdag 18/11 -08

Datum: 2008-11-19 Tid: 16:02:24

Vilken natt, ovant att sova i sin gamla flicksäng...som kändes väldigt hård och obekväm nu efter operationen. Inte skönt att ligga på rygg hela natten när det e hårt och det spänner i brösten och varje gång du ska resa på dig el byta sovställning så spänner det ännu mera, känns som om de ska explodera...Men, men det blir ju i allafall bättre för var dag som går, så jag ska inte klaga, har också börjat dragit ner på värktabletter, försöker klara mig så länge som möjligt utan så man inte blir beroende.
Sov till 09.00, men usch vad jobbigt det är att kliva upp ur sängen när det är så grått och trist ute, ser ut som om det fortfarande är natt/kväll, ville helst krypa ner igen, men det går ju inte att sova bort hela dagarna och livet. Började dagen med lite gympa/stretch för att få igång cirkluationen o musklerna i kroppen, sedan "bröstmassage" som är sååå tråkig, men väldigt nödvändig för att släppa på spänningar, mjuka upp musklerna, slippa få förhårdnader osv.
Klockan 11.00 ringde Helena och frågade om vi skulle ses för lunch, men då gick jag fortfarande runt i myskläder och softa hemma, så hon köpte med sig goda smörgåsar med kyckling/curry-röra och kom förbi med, hon hade 1tim lunch. Det var trevligt, skönt med lite sällskap, snacka lite skit osv...En timme går fort när man har trevligt så vi bestämde oss för att mötas upp klockan 16.00 nere på stan, när hon slutat jobba. Var in på Åhlens och köpte en liten försenade farsdags present, det blev en hårdrocks dvd, en deo + ansiktsfuktkräm, får hoppas att han blir nöjd och glad. Magnus mamma fyllde år idag, så jag var in på blomsteraffären och beställde ett blommogram som jag skickade till henne från mig och Magnus, en liten överaskning =)
Det bästa av allt sen, var ett besök på Biggans, Bollnäs stora godisbutik, med alldeles för mycket godis =) Not good...usch....Men det blev ju en påse =) närmare sagt 1kg =) man vill ju prova lite av det mesta =) haha...
Bänkade oss sedan i mamma och pappas säng med en skål godis, läsk och en massa bra tv...och där satt vi timme, efter timme, tittade på tv och snackade skit...Jag blir på så bra humör av Helena, så skönt att hon ville komma över ikvällm få umågs med en polare...skratta och ha mysigt. Blir ju inte så ofta eftersom man bor 30 mil ifrån varandra =( Tycker att hon borde flytta ner, gå sin massagekurs, börja jobba åt mig och så att vi kan leka lite oftare...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback