Min 25 års fest!!!!

Datum: 2008-05-25 Tid: 20:10:47
Vilken dag och vilka underbara vänner jag har.....jag älskar er alla...tack för en toppen 25 års dag.....

Lördagen den 24 maj, ca 1 mån sedan jag blev lite äldre, lite närmare 30, shit vad gammal vi börjar bli...
Klev upp vid 09 eftersom mycket stog på vårat schema idag, käkade lite frulle innan jag och Helena drog iväg två tim för att handla o fixa lite inför kvällen. Gravida Anki fick stanna hemma, henne satte jag på att skruva ihop min nya tv-möbel, eftersom jag inte direkt är något tekniskt geni och var så osmart att sälja iväg alla mina möbler lägligt till min planerade 25 års fest, jag e inte alltid så smart jag =) haha.....Men eftersom Anki e sååå grym, så fixade hon det alldeles själv och det blev så snyggt.
Vi städade och fixade, lagade lite snittar, snacks som vi skulle få mumsa på under kvällen...sen var det dags för dusch och styling, att det alltid ska vara så svårt att välja vad man ska ha för ögonskugga och vad man ska ha på sig, förstå så skönt att ha en stylist som plockade fram en blåsa varje gång du ska gå ut och stylar håret o sminkar dig, gud så skönt....bara sitta där o få slappna av istället för att stressa som vi gjorde typ hela dagen....Puh vad skönt det var när klockan var 16.45 och taxin kom och hämtade upp oss för att köra oss till Kungsholmen, restaurang Caliente på Fleminggatan 22, ett tapas ställe med grym mat och trevlig service. Där hade vi långbord för 10 personer, fick sitta ute och steka i sommarvärmen. Och vi drack och vi åt mycket gott, jag åt 1, 8, 12, vitlöksbröd,  gambasräkor i vitlök/olivolja, kycklingfajitas....åh så gott....

Tog en taxi hem till mig sen, där jag bjöd på kladdkaka med spraygrädde (som man kan ha till mycket) hihi...

Klockan 21.00 började Eurovisions så då bänkade vi oss i soffan med en massa snacks, men det läte ju inget vidare så vi höjde stereon och lät tv´n gå på i bakgrunden, och som vanligt så gick det inte så bra för stackars Sverige...Charlotte kom inte ens med bland topp 10, så då blir det kval nästa år igen, förstår inte hur röstningen går till, Sverige var ju bäst......

Då var det dags att äta igen =) då blev det snittar, ost & kex, och en massa annat mumsigt och en massa färgglada drinkar förstås....och fulla började vi bli....runt kl 00.30 begav vi oss in till stan, och jag, jag fick fyllhicka som vanligt, kunde inte hålla tyst.....hoppade av vid Sturehof, men beslöt oss för att gå på Golden, där har man alltid roligt, en skön blandning av folk osv....Det första jag får höra när jag kommer in är att jag ser ut som Pamela Andersson...hihi...och jag  kan inte förstå varför...Någon annan? haha


Partytjejerna på g, röjde på dansgolvet inne på Golden Hits....
   

Kvällen avslutades på Max, ett greenmål som vi mumsade i oss i taxin på väg hem..........


kom hem kl 05.00, och det var så skönt att få krypa ner i soffan och få sova....shit vad huvudet snurrade...zzzzzzzzzz

Och så här såg jag ut när jag vaknade 5tim senare...

Kommentarer
Postat av: helena

haha roligt inlägg =) finaste bilden är klart när du är nyvaken =) hihi. du är värd allt vännen!! kraaaaaaaaaam

2008-05-25 | 22:10:29
Postat av: Anki

Tack själv för en trevlig helg! Och jag är faktiskt stolt över mej själv att jag lyckades med tv-möbeln. ;) Nu vill jag se att du är duktig och fortsätter uppdatera! :) Kram kram

2008-05-26 | 11:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback