Jag, en bloggare???

Datum: 2008-03-25 Tid: 12:44:49
Då ska jag väl passa på att välkomna mig själv till blogg.se =) ska bli roligt att dela med mig av mig och vad som händer i mitt liv, mina tankar, mm till er som e intresserad.

Usch här i Sthlm idag e det så grått och trist, här hade våren kommit för någon vecka sedan, tusselago hade kommit upp, solen sken, uteserveringarna började slå upp. Hinner man bara resa bort över påsk, så kommer man hem till ett snöigt Sthlm =( vart tog våren vägen. Det har varit en konstig vinter i år, mycket konstig.
Vad har jag gjort idag då? skrev en lång lista igår kväll med saker jag skulle hinna med, 2 grejjer har jag hunnit bockat av, och vad gör jag nu då, absolut inget utav det som står på listan, utan sitter här framför datorn och skriver en massa skit =) hihi...snacka om att fly från sina måsten. Har ringt a-kassan och även kollat upp tandblekning, nu ska de bli vita o snygga, precis som Zlatans =) bling, bling......Hittade ett ställe på vasagatan som verkade bra, ska ta och ringa dit, se vad det kostar osv.

skulle behöva göra lite vår här hemma också, plocka ner de mörka gardinerna, få in lite ljus, byta sofföverdrag till det vita, nog för att det svarta e snyggt men det ger inte några vår/sommar-känslor.skulle villa ha vitt o grönt i vardagsrummet, snyggt...men hittar aldrig någon grön som jag gillar, kanske man skulle bege sig iväg på en liten shoppingtur, skulle ju faktiskt behöva köpa lite nya blommor också när jag tänker efter.

Ska koka ihop lite lunch nu, tonfisk o ris kanske =) deffmat....åka en tur och hoppas på att få shoppa lite, sen kl 17.00 blir det spinning 1tim =) skönt......

få se om det blir några rader ikväll också, det här var ju faktisk riktigt roligt......=)

Kommentarer
Postat av: Nea.

Välkommen välkommen! :) Kolla gärna in min blogg och rösa på det du gillar mest - Pannkakor eller Våfflor? Rösta, hiho! Ha en trevlig våffeldag! :)

2008-03-25 | 18:34:11
URL: http://neapeahh.blogg.se/
Postat av: Anki

Du var lite dålig på att blogga tycker jag. ;) Skärpning! :)

2008-04-09 | 20:07:11
Postat av: helena

du är inte den bästa bloggarn =) hihi
får komma igång nu tycker jag. =)

2008-05-01 | 17:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback