Partylördag med tjejerna..........

Datum: 2008-06-30 Tid: 19:58:04

The Lady in red, that´s me......


Upp och hoppa väcktes Helena av på lör morgon, vi har mycket vi ska göra idag. Som vanligt låg hon kvar och drog sig, kollade sömndruckit på mig och frågade vad klockan var. 12.00 svarade jag =) men det gick hon inte på, klockan var då bara runt 09.00....men snäll som man e så lät jag henne och även mig själv att somna om i några timmar....skönt eftersom vi varit ute på Söder och druckit lite kvällen innan, så huvudet hängde väl inte riktigt med. Tog på oss mysiskläder och drog till Café Lyran i Mälarhöjden, ett ställe jag kan rekommendera varmt, grym utsikt, mysig uteservering, asgoda bakfylle räkmackor, mums =)                                   

Sen bar det iväg till Skärholmens centrum för lite shopping...vi fyndade väl lite smått & gott, sen en snabbvisit på systemet för att handla lite öl o cider till kvällen, övertalade Helena att köpa lite svenska jordgubbar, mmm...........

Hemma igen, svettiga o lite trötta efter allt spring på stan så hjälptes vi åt att styla till det här hemma, sen väntade en lång skön dusch, givetvis inte tillsammans =) haha....sen en massa smink o hår så var vi redo...ready to rock ´n roll all night long......Erika, Fia & Elin kom hit, förfest hemma hos mig, bjöd på tacos o rosévin....so nice...stereon på högsta volym sen var festen igång, kameran i högsta hugg för att memorera kvällen.....Här kommer några smakprov från förfesten......=)

       

och så som ni alla vet som känner mig vet hur kvällen brukar sluta =) jag o mina boobs =) hihi... 
 
   

sen blev det lite tok med flugjagaren...spank you Fia

 

Och jag businesswoman...pratade telefon men skulle ändå vara med på bild, nähä...så ovanligt...not!

  ett sista snack för kvällen med min baby, i taxin på väg in till stan.


Här kommer Hotta brudar från Djursholm =)

  

Och Erika henne släppte vi av vid Slussen, hon skulle tyvärr inte följa med oss vilddjur vidare ut i Sthlms natten...

 men hon avslutade kvällen med en snygg posé =)

Och sen var det dansgolvet som gällde...heta o snygga som vi var gjorde vi en "sex and the city" entre...wow....vilken succé.....Girlpower kallas det...fniss...hihi
 

Och det bjöds på ett o annat, lite hångel har väl inget dött av...

  här utmanar grabbarna oss...haha

Nu var natten över, klubbarna stängda och vi satte oss i en taxi hem....

Någon var mycket full o mycket trött
  Helena fick något fel av allt hon drack, en snetänning tror jag att det kallas.

  
Fia la en pizza

  (tyvärr inte en sån pizza)

Man får skylla sig själv om man däckar hemma hos Linda "the bad girl" hihi...då kan allt hända. Här har vi lite skoj med stackars Fia som druckit lite för mycket ikväll....
  
The bitch is slepping...zzzzzzzzzzzzzzz


En toppenkväll verkligen...hoppas att vi snart får göra om det, men kanske lite mindre alkohol nästa gång, eller vad säger ni tjejer ni som var med???

Puss & kram på er...ni vet vilka ni é =)


Kommentarer
Postat av: helena

hehe roligt inlägg :D de va en mycket rolig kväll, de ska vi göra om med lika mycket alkohol :D hihi eller kanske lite mindre.. =) kraaamen

2008-06-30 | 20:07:10
Postat av: Anki

Vad kul att du har uppdaterat din blogg! :) Ser ut som ni har haft en rolig kväll. :) lät så när ni ringde på vägen ner å. ;) Ni får spara lite roligt till om ett år å så jag kan vara med å! Saknar att festa med er! Aldrig lika roligt att vara nykter.. :) Kram kram!!

2008-06-30 | 20:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback