Snillen snackar......

Datum: 2008-12-02 Tid: 14:13:12

Då var det måndag igen, dags att jobba....Kändes väldigt jobbigt att kliva upp ur sängen idag, ute var det grått och trist, och jag som skulle börja med mina morgonpromenader igen =( Men det var bara att klä på sig, stoppa i lurarna från i.poden i öronen och bege sig iväg. Gick till Hornstull, det tar ca 1tim för mig, sen tog jag t-banan hem =) Skulle väl kunna gå hela vägen hem igen, men magen sa ifrån, den var hungrig och ville ha frulle.

Vad jobbigt det är att börja så här sent som jag gör de här tre dagarna, svårt att planera in annat när man har en tid att passa. Som idag började jag jobba 15.30, och eftersom jag var lite trött i morse (alltid) så kom jag upp sent, plus min promenad, sen var det i stort sätt dags att hoppa in i duschen och göra sig i ordning inför kvällens jobb.

Vi är i filmhuset på Gärdet och spelar in den nya tv-serien "Snillen snackar", som kommer att sändas på tv4 i vår.
Och under tiden då vi är där, så håller de på att spelar in nya Beck i studion brevid....=)
Så gissa vilka jag stötte på idag, Peter Haber och självaste Gunvald Larsson (Mikael Persbrant)

     

Förstår inte varför jag blir så nervös när jag ser honom.....Men jag måste skvallra lite, han börjar bli lite gammal och gråhårig, men lika stilig o spännande ändå =) Det var ju synd att man inte fick vara med och jobba med den filmen =)

Idag sminkade jag komikern Morgan Pålsson (kommer inte ihåg hans riktiga namn), Annika Lantz och Petra Mede från Morgonsoffan.

   

Allt rullade på bra, vi spelade in tre program, och klockan 21.30 fick jag gå för dagen.......Ojojoj vad trött jag var när jag åkte hem, så det var riktigt skönt att komma hem och slänga sig på sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback