Sista julklappsjakten.....

Datum: 2008-12-20 Tid: 00:45:37

Efter jobbet så kom Magnus och hämtade mig och vi åkte till Heron City för att käka lunch. Som alltid så blev det thaikäk, jag åt kycklingspett med jordnötssås och Magnus åt kyckling med cashewnötter.

 


Sen var det dags för julshopping igen...hoppas att det är sista dagen, orkar inte springa i flera affärer nu. Skulle vara så skönt att ha allt klart nu. Tog en sväng in till "Media Market", "Cervera", "Rusta" och avslutade allt på "Toys ´r us" för att köpa lite hårda paket till mina små kusiner. Hittade en hel del där, hoppas att alla ska bli nöjda och glada.
Köpte en dörrmatta åt oss själva på "Rusta" för 49:- =)


När vi kom hem var vi så trötta så vi kröp ner i sängen och vilade en stund...Skönt! Men när vi vaknade var det inte lika skönt, det visade sig att vi hade sovit i 2 tim, ooops! =) Så då var det dags att laga mat och äta igen. Idag blev det fullkornsnudlar med wokad kyckling och grönsaker i vitlök/red chili sås. Det blev mycket trevligt......


Resten av kvällen så ägnade vi oss åt sällskapsspel, vi spelade yatzy och plock i pinn.....Jag vann 2ggr på yatzy =) fick tom yatzy 2ggr, wow!!! Men förlorade stort på plock i pinn, som visade sig vara Magnus gren =)
Nu är klockan snart 01.00 och det är väl dags att sova, vi ska ju på julmarknad på Gröna Lund imorgon och sedan ut och käka middag på Helenes krog vid Mariatorget imorgon....
Och gissa vad min söta pojkvän gör just nu, mitt i natten =) Hihi...städar, städar mina "allt i allo lådor" , där kan man hitta lite allt möjligt, allt från nycklar, småpengar, visitkort, pennor, plåster, mm...Han blir tokig på mig, allt jag samlar på, och bara stoppar ner i lådorna, som jag sedan glömmer bort =) Hihi...men jag lär ju inte vara ensam om det, eller?
Vi tjejer är ju rätt bra på att samla på oss saker och ting =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback