Persbrant i bar överkropp ;)

Datum: 2008-12-08 Tid: 15:04:09
Usch vad trött och seg jag har blivit sen jag opererade mig. Inte bara positiva saker med det inte =( Trött och slö känner jag mig, sover länge, orkar knappt ut och gå...Och det måste jag ju nu när jag vill komma igång med träningen igen, bli smal o snygg vore ju inte helt fel till sommaren. Men det klarar jag....bara ge fan i allt som innehåller socker. Kan ju bli lite jobbigt i början, men har jag bestämt mig så klarar jag det.
Det blev en sen promenad idag eftersom jag sov så länge, men nu är den avklarad i allafall, det är huvudsaken.

Jaha då var det sista dagen på tv-produktionen "Snillen snackar", känns jättetråkigt, riktigt roligt att jobba med, skönt team och roliga människor att jobba med. Gissa vem som kom ut i bar överkropp och frågade mig om jag hade en handduk till honom??? =) hihi...fjollig man är =) Det var Mikael Persbrant, han hade logen brevid sminklogen.
Inte helt fel med tanke på hans ålder ;) kanske lite för hårig för min smak. Sen gillar nog han att visa upp sig lite, ser väl på oss tjejer att vi blir nervösa och så i hans närvara. =) Haha.....Så han tog ett extra varv igenom korridoren i bara byxor. Jag kan ju lova att det inte bara var jag som tittade.....

Idag var Marika Lagerkrantz tillbaka =) Hon och jag fungerar ju riktigt bra, så det var roligt att få göra i ordning henne igen. Sen var det som varje dag Anders (Morgan Pålsson), sen var det Måns Herngren som var gäst ikväll. Jättetrevlig var han, det första han sa när vi träffades var: Vad fin du är då =) hihi....Man tackar! =)
Pratade mycket under tiden jag sminkade och fixade hans hår. Han berättade lite om sin nya film som kommer på bio efter jul, om ett gäng killar som ska lära sig simma konstsim =) Lät jätterolig, den måste jag ju gå och se. Han hade gärna velat ge mig gratisbiljetter till premiären, men hade tyvärr inga med sig. =( Så typiskt...det hade ju varit så roligt, premiär och allt =) Får leta upp hans mail och maila och fråga om han kanske kan posta dem =) Kan man göra det??

   



Det blev sent idag, kom hem kl 22.00, och då var det bara att packa inför morgondagens resa till Bollnäs.
Dags att sova nu.......Natti, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback