Middag hos farbror Niklas på annan dagen

Datum: 2008-12-28 Tid: 19:51:02
Funderade länge på om vi skulle gå på fest och sedan gå ut och dansa lite. Men eftersom jag vaknade med huvudvärk och inte kände mig så partysugen och inte Magnus heller så beslöt vi oss för att stanna hemma, blev bjuden på middag hem till farbror Niklas där vi också skulle vara barnvakt tillsammans med mamma och pappa. Medan Niklas och Anna-Lena ska över till grannen på fest, vi får väl se om vi också kanske smiter över dit en sväng, snackar lite skit och så =)



Till middag bjöds vi på kött, potatisgratäng, mycket god sås, kryddsmör, fetaostsallad. Mmmm.....Gott med annat än julmat =)

   

Snygga Magnus i sin nya snygga "Ampliefied" t-shirt med Gun´s roses logga =)

 

Vi var över på festen i ca 1-2tim, rätt trevligt, snackade en massa skit, tittade på när alla gjorde bort sig på sing star =) skönt att man själv var nykter =) Hihi....Men när klockan började bli 23.00 så gick vi tillbaka till mor o far som försökte lägga barnen, det gick väl så där. Jag tog den minsta, lilla Elin upp till hennes säng, la ner henne där och satte mig brevid, 3 min senare så sov hon =) är man grym eller??? =)
Sedsan så lämnade vi mor o far kvar, så åkte vi hem, vi var så trötta...men de kom inte lång efter oss. Somnade runt 02.00, kommer att vara bra trött imorgon, och jag som ska upp och göra frukost på sängen till mamma som fyller år.

Zzzzzzzzzzzz.......Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback