Måndag = Tvättid...So boring =(

Datum: 2008-12-15 Tid: 10:31:17
Då var det måndag igen, inget jobb för mig, det blev framskjutet till på fredag. Men ikväll kommer min älskling hem =) Äntligen, efter 16 dagars väntan....Ska hämta honom på arlanda ikväll kl.21.00. Och fram tills dess blir det hemmasysslor, springer i tvättstugan just nu...så boring =( Usch vad tråkigt, tvättar handdukar och sängkläder.
Önskade att jag hade en stor lägenhet, för då skulle jag ha en modern och snygg tvättstuga. Gillar produkterna från Bosch, den svarta serien. Den skulle jag ha! =) Kanske skulle det bli roligare att tvätta då, och det skulle också finnas en bra stereo så man kunde poppa hög musik under tiden, istället för att ha i.poden på sig som jag har just nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback