JULAFTON 2008!!!

Datum: 2008-12-28 Tid: 17:20:25
Åh vad härligt, ute är det kallt och en massa snö ligger på backen. Äntligen en vit jul, det kunde jag aldrig tro =) Riktig julstämning.....
Morgonen började som varje år, julfrukost tillsammans med pappas bror Niklas och hans sambo Anna-Lena och mina tre småkusiner, Julia, Bella och Elin. Vi brukar turas om att bjuda varandra, och i år var det våran tur, så klockan 10.00 kom hela familjen och vi hade dukat upp med julgröt, julskinka, ägg, juice och allt annat som brukar finnas.

   

Efter frukosten var alla barnen så nyfikna på sina julklappar så då blev det julklappsutdelning =) Jag & Magnus fick ett fint kort på alla tre tjejerna inramade, i en mycket snygg ram i vitt/silver. Passar bra hemma =)
Hoppas att barnen också blev nöjda och glada, det är ju så svårt att köpa till barn som har nästan allt, och att det inte ska bli orättvist osv. Något som verkade vara väldigt populära var blomdockan "Fiffi" och "Bratzdockorna" =)

 


 

När de hade åkt hem så började vi att göra oss i ordning. Jag bestämde mig för att ha en röd klänning, svarta skor och en svart sjal, och  Magnus skulle självklart matcha mig med svart skjorta och röd slips ;) Posh & Beckham ;)



Kalle Ankas jul kl 15.00....Varje år =)

   

Mys i soffan framför Kalle Anka



Min snygga baby ;)



Dags för julmat =)

   

Mina Favvisar ;) Åt väl en 8 st ägghalvor själv =) Hihi.....



Julmat...Magnus favorit, speciellt bruna bönorna ;)



Julmys....men vad tittar Magnus på?





Allt gott och onyttigt som dukades fram till kvällen =)

 

Gick över till grannarna med lite fika och gav Wilma och Nora deras julklappar, lite senare på kvällen



Sedan blev det lite småplock från julbordet  och så tittade vi på två julfilmer som pappa hade bränt



Lite köttbullar, jansson och själklart några ägghalvor =) mmmm



från mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback